Translate

utorak, 21. srpnja 2015.

OPSJEDNUT KOREJCIMA Mladić iz Brazila prošao 10 operacija kako bi izgledao kao rođeni Azijac

 
KOSE OČI I TAMNA KOSA

Bjeloputi mladić iz Brazila plave kose i očiju učinio je ekstremni korak i podvrgnuo se plastičnoj operaciji kako bi izgledao poput Azijaca.

Xiahn (25) voli tamošnju takozvanu K-pop glazbu, korejske filmove, a njihovim izgledom postao je opsjednut nakon što je u toj zemlji bio na razmjeni studenata.
U godinu dana koliko je proveo na Sveučilištu Dongseo u Južnoj Koreji dobio je želju da zategne svoje oči i potamni kosu.
- Stavio sam prste na rubove očiju i povukao. Tako sam želio da izgledaju moje oči - kazao je za brazilske novine Zero Hora.
Xiahn je više od 10 puta operiran kako bi dobio željeni izgled, a na estetske zahvate potrošio je više od 3000 dolara.
- Mislim da je to 'to', samo još čekam da otekline splasnu kako bi vidio konačni rezultat. Nisam se bojao da bi nešto moglo poći po zlu, no bojao sam se da će na mojim očima ostati ožiljci te da ću izgledati plastično. Ipak, sve je dobro prošlo. Moj vid je savršen - kazao je mladić koji se zapravo zove Max.
Kako bi usavršio svoj korejski izgled Xiahn sada nosi tamne leće i boji svoju kosu u crno.
- Bez obziran na vjeru, bez obzira na to vjerujete li ili ne u reinkarnaciju, imate samo ovaj život i trebali bi biti ono što želite - napisao je Xiahn na svom Facebook profilu.
Dok je njegov otac podupirao njegovu želju za promjenom, majka je imala manje razumijevanja. Ipak, za Xiahna je, kako je kazao, normalno mijenjati izgled.
izvor:jutarnji.hr

Nema komentara:

Objavi komentar